halfjaar of een jaar Aruba! |
|
Door: Merel - Gast
Datum: 16-03-2009 19:56:47 | | Aloha iedereen!
Ik wil graag in september voor een half of een heel jaar naar Aruba. Gewoon om even ergens anders te zijn(weer, cultuur enzz).
Wie gaat er misschien ook of heeft wat adressen om te wonen of een leuke baan?
Alles is welkom!
Bye, Merel |
|
Door: Irea - Gast
Datum: 17-03-2009 16:14:24 | | Hee Merel,
Leuk dat je een jaartje naar het prachtige Aruba gaat!
We hebben twee grote villa's staan op Aruba die we helemaal of per kamer verhuren.
Prijzen zijn van 700 tot 900 AWG.
Voor meer info mail mij
ka@irea-makelaars.nl
IREA |
|
Door: Saartje - Gast
Datum: 26-03-2009 20:32:00 | | hallo Merel,
Ik vertrek 18 april voor een jaartje naar aruba en zoek iemand voor eventueel een appartementje mee te delen. Momenteel heb ik er wel een appartementje maar is altijd leuker met twee. Je mag me altijd contacteren: saartje_houben@hotmail.com |
|
| |
|
|
Door: ralph - Gast
Datum: 08-04-2009 18:51:26 | | deze al eens geprobeerd?
www.perledoraruba.com/
groet,
ralph
p.s. ons huis is nog vrij tot 25 september. |
|
Door: ralph - Gast
Datum: 08-04-2009 18:53:12 | | arubamodanza111.web-log.nl/
|
|
Door: Alex van Dijkhuizen - Gast
Datum: 06-05-2009 16:42:17 | | Een goede en betrouwbare verhuurorganisatie van woningen op Aruba is Rent House Aruba. Je kan op hun website komen www.renthousearuba.com |
|
Door: Irma hogeveen - Gast
Datum: 24-08-2009 15:29:51 | | Heey allemaal,
Ik wil rond maart 2010 naar aruba vertrekken, heb een tijd op bonaire gewoond ben nu terug en nl en wil trg naar de antillen.Zijn er mss leuke mensen die dit ook van plan zijn, t lijkt me leuk om met een heleboel mensen tegaan.Een vriend en vriendin gaan ook mee Vico gaat ook dezelfde tijd als mij en Lynn komt rond juni.
i_hogeveen@hotmail.com
Lijkt t je leuk laat t me even weten |
|
Door: annelies - Gast
Datum: 26-09-2009 20:37:40 | | hey iedereen,
ik zou rond februari naar aruba gaan voor stage(santa cruz)
weten jullie mogelijkheden voor verblijf in die buurt. Ik zoek iets betaalbaars maar toch wel netjes met de nodige faciliteiten.
zou ook leuk zijn om ervaringen van anderen te horen die al meer weten van het land en zo... dus indien iemand zich geroepen voelt... |
|
Door: Michel - Gast
Datum: 02-11-2009 12:11:58 | | Hallo merel,
Ik denk dat Perle d'Or de best optie is voor menen die stage lopen of studeren op Aruba. Ze hebben voor studenten hele aantrekkelijke prijzen. Kijk gerust eens rond op hun site of vraag het eens op een ander forum. |
|
Door: renate - Gast
Datum: 16-02-2010 14:44:21 | | Hallo iedereen!
ik ga in juli voor (minstens) 6 maanden naar aruba om mijn studie daar verder te volgen. ik huur daar een huis met 3 slaapkamers en ik zoek nog een medehuurster! lijkt het je wat mail me dan! r.blaauwendraad@gmail.com |
|
Door: Ricardo - Gast
Datum: 28-06-2010 15:15:23 | | Ik ben op zoek naar een gemeubileerd appartement / huis voor 3 personen gedurende +/- 9 maanden en een beetje betaalbaar natuurlijk.
ik hoop dat iemand ons kan helpen we vertrekken begin augustus al. |
|